Kom sommar

 
Ni kan inte förstå hur jag längtar. Jag vill bort från Sverige och aldrig komma tillbaka. I sommar ska jag till Grekland i 2 veckor. Men någon gång i framtiden ska jag resa bort, utan något måste att behöva återvända hem. Åh vad jag längtar till ett land, till typ ett liv, där solen alltid skiner. ♡


Jag vill också ha sommar nu!! Har du något favorit land du skule vilja flytta till? :)

- Vad bra! ;)
Med mig är det väll sådär, vaknade somsagt igår och kunde knappt prata, men efter en kopp te hörde man i alla fall vad jag sa, haha. Tack, det är bättre nu i alla fall! :)

2013-03-26 // 14:21:53

skulle du kunna lära känna någon via instagram? :)

2013-03-27 // 09:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback