iPhone 5

 
Kolla vad jag fick igår! Såååå happy! Den är så snabb, bra, fin. Kameran är helt underbar också! Den senaste månaden hade min iPhone 4 helt lagt av, klockan stannade ibland, jag fick inga notiser om att jag fått sms, varenda appjävel kastade ut mej, kameran tog bild 5 sekunder efter att man hade tryckt, hemknappen fungerade inte och den tog typ 2minuter på sej att bläddra från ena sidan med appar till den andra. Så jag gick runt och konstant klagade på att den vägrade göra som jag ville, så pappa löste problemet och överraskade mej med 5'an! Det var verkligen behövligt...! 


Åh, vad roligt att bli överraskad med en sån :D Han är nog glad över att slippa allt klagande, haha ;)

2013-03-21 // 19:36:15

uppdatera mer annars slutar jag läsa.

2013-03-22 // 17:22:27

vad hände med uppdateringen? om du inte bloggar mer kommer jag seriöst sluta läsa din blogg. </3

2013-03-23 // 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback