Helgen

Måste börja med att säga att ni självklart inte ska sluta läsa min blogg! Ni vet ju att även om jag uppdaterar dåligt så är det ju sjukt värt ;) Men jag ska bättra mej!
 
I fredags var jag på en lokalfest, samma som jag var på för ca en månad sen. Jag kan säga att det inte alls var lika kul som första gången, det var "äckligt" folk den här gången. Massa äckliga killar som försökte våldta en på dansgolvet och massa orroz som spydde. Nej fyfan inte okej, blä så drägg! Men jag hade kul när jag var med folk jag kände, vilket var rätt många! I lördags var jag i stan med Tove och fikade, det var länge sen så det var mysigt! På kvällen kom Signe och Henning hem till mej och vi firade earth hour med tända ljus, godsaker att äta och en läskig skräckfilm. En bra helg. ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback