Godmorgon

Jag som har lite svårt att lämna sängen och mina fina kisse som hjälper mej välja kläder (...eller vad hon nu gör)!
 
Idag har jag matteprov, men vet ni? Det gör ingenting eftersom idag när skolan slutar så börjar påsklovet!!!! Då ska jag hem och spackla lite i mitt rum, och ikväll ska jag träffa brudarna! Vi ska laga middag och äta hos Vendela, sedan kanske vi drar på fest? Hur kvällen än slutar så vet jag att vi kommer att ha kul i alla fall! 


Om du har lust får du gärna vara med i min "Påskens bloggare". Det är som helgens/dagens blogg fast nu över påsken :)
http://wordsbymaja.blogg.se/2013/march/paskens-bloggare.html#comment
Du behöver bara kommentera att du är med!

(Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2013-03-28 // 19:23:54

den här meeeeedddd!!!!!! :D

2013-03-29 // 01:27:08

får man pms om man äter p-piller?

2013-03-29 // 15:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback