Accesoarer till våren

Sjalen - 79kr och skärpet - 249kr. Från Lindex!
 
Jag älskar mina två nyinförskaffade våraccesoarer! En vit och enkel sjal och sedan ett snygg läderbälte. Jag älskar dem och kommer använda dem flitigt nu i vår! Jag älskar att köpa accesoarer. Det är endå bl.a. dom sakerna som mest kommer till användning. Solglasögon, väskor, mössor, sjalar, armband, klockor, örhängen osv använder man ju varje dag under säsong! Det piffar faktiskt upp vääääldigt mycket och det brukar man ju inte tänka på när man är och shoppar. Tänk er vanliga blåa jeans och en helt vanlig vit tröja, skittråkigt eller hur? Men det tillsammans med det här skärpet och den här sjalen + lite smycken + solglasögon + en väska, skulle ju vara skitsnyggt! Love it! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback