Kreta

 L o v e  
 
Jag har upplevt bland dom bästa veckorna i mitt liv. Allt vi gjorde i Grekland är så fruktansvärt roligt, jag kan inte ens beskriva känslan jag kände där nere, det var verkligen lycka på hög nivå. På dagarna cyklade vi iväg till olika fina stränder och solade, badade och tog fina foton. På kvällarna åt vi på restaurang för att sedan vara ute hela nätterna med massa nya vänner vi lärde känna. Vi lärde känna folk från hela Europa, det var tyskar, ryssar, britter, schweizare, holländare, österrikare, italienare och greker. Vi klubbade, nattbadade och var på en grekisk tjejs födelsedagsfest i hennes hus. Så jävla random!?!?!?! Men så otroligt jävla kul! Hela den kvällen var perfekt och är en av de bästa kvällarna i mitt liv. ALLT var så perfekt under den här resan. Faktiskt så perfekt så att jag sitter och gråter hemma i min soffa just nu... Det finns så mycket mer att berätta om den här resan. Fråga om det är någt! Puss 


hur lång är du?

2013-07-31 // 22:51:37

hur lång är du? och vilken storlek har du i dina primeboots?

2013-08-01 // 16:59:24

Vart är linnet ifrån? :)

2013-08-07 // 17:00:58

Hej Erica!
Du har perfekta kroppen och verkar vara en bra förebild men snälla bli bättre på att uppdatera!

2013-08-08 // 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback