Fortfarande här i Paleochora

Jag i Chania i onsdags
 
Jag är kvar här på Kreta i byn Paleochora! Så härligt som det är så vill jag aldrig åka hem. Dock är det mindre än en vecka kvar nu, vi åker hem på torsdag kväll. Igår var vi ute och klubbade. Fyfan vad roligt det var. Vi lärde även känna några tyskar som också är här på semester, så vid kl 3 till kl 5 på natten/morgonen så nattbadade vi och satt ute och snackade jättelänge. Jag känner verkligen att allt är så mycket bättre här, utomlands, i Grekland, än hemma i tråkiga gråa Sverige. Wääää vill inte åka hem!!!! Idag cyklade jag och Signe iväg till några öde klippor där vi låg och solade ca 7meter från havet med utsikt över allt, så otroligt härligt! 



hei! hvor er det skjørtet som du har på deg på det nyeste instagrambildet ditt fra? Det er rosalignende, og du står i vannet på stranden.

2013-07-08 // 22:08:32

Akta dig från alex ekelund fattar du??!! Sluta genastfölja ha på instagram.!!!

2013-07-28 // 03:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback