Ungefär 100 minusgrader

|    Kofta - Odd Molly    |    Jeans - Zara    |    Skor - Ugg Australia    |    Klocka - Guess    |
 

Jag gillar verkligen snön, tycker den är härlig, den lyser upp allt så det ser ljusare ut. Och på bilderna var det även fint att det snöade samtidigt! Men fy så kallt det är! Jag ser helt sjukt stel ut på bilderna pga att jag var en riktig isbit. Men jag tycker att det är bättre att det är -1 grad än +1 grad för då skulle det vara slask, och jag gillar snön massor! Nu har jag kommit hem från skolan och ska städa lite, sen kommer antagligen mina brudz hit och då ska vi mysa!
 
 


kan inte du visa hur du sminkar dig? Kanske video?;D annars vilket smink osv:D

2013-01-11 // 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback