Tulpaner och choklad

Älskar mitt rum när solen skiner in, så fint och mysigt och jag får massor av sommarkänslor!
 
Fick detta av min mor idag. Så himla gulligt. Även om min bror fyller år tyckte hon att min namnsdag inte skulle glömmas bort, så när jag kom hem från skolan så väntade en chokladask och rosa och lila tulpaner på mej. Blev faktiskt lite chockad över hur mycket fräshare och mysigare mitt rum såg ut med vasen med tulpanerna, jag ska nog börja köpa hem blommor till mej själv lite då och då, det är vardagslyx som jag brukar säga!


Hej! skullle inte du kunna låta någon av dina vänner som känner dig bäst skriva ett inlägg om hur du är som person? typ som bekännelser :D

2013-01-24 // 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback