Torsdag

|    Tröja - Gant    |    Linne - Hollister    |    Jeans - Gul&blå    |    Klocka - Guess    |
 
Idag har jag varit i skolan. Är frisk och mår bra nu vilket är skönt! Efter skolan åkte jag hem direkt och började fixa i mitt rum här hos pappa. Jag möblerade om och det var sjukt jobbigt och tungt eftersom jag gjorde det själv. Jag var hemma vid tre och blev klar med ommöbleringen vid halv åtta, tog 4 timmar! Märkte hur hungrig jag var när jag var klar... Nu ser det i alla fall heeeeelt annorlunda ut i mitt rum och det känns jättekonstigt, som om jag flyttat eller något haha. Men det är mysigt. Jag längtar även tills när jag ska tapetsera en fondvägg, det kommer bli så fint och ljust i mitt rum då! Jag ska försöka fota mitt rum i helgen och lägga upp om ni vill? :) 


Vad heter du på kik? ;)

2013-01-31 // 20:47:15

går du på gymnasiet? isf vilket? om inte, vilket gymnasium vill du börja på? Vilken linje och program går/ska du gå på?

2013-01-31 // 21:11:37

Finns linnet kvar att köpa ? :)

2013-02-02 // 01:51:39

Fin Erica :*

Svar: Tack sötis <3
Erica Ingerstad

2013-02-02 // 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback