Svar på frågor


Kan knappt kolla tillbaks på bilder från min språkresa på Malta utan att gråta, allt var så perfekt underbart!

Q - jag ska köpa en Michael Kors väska nu denna vecka och jag har en hemsk beslutsångest! Det står mellan en vit eller en orange! tänkte att det oranga kunde bryta av lite snyggt till våren/sommaren men samtidigt kanske man tröttnar på det! Eftersom vitt passar till allt så kanske den är bäst att köpa,men åh vad svårt! du som har sån koll och stil,vad skulle du gjort? :)♥
A - Jag skulle köpt den vita! Det var faktiskt den jag letade efter från början :) Men den orangea är också skitsnygg men jag tycker att om man ändå ska lägga pengar på en dyr väska så ska man kunna använda den till allt. Om du vill bryta av lite snyggt med någon galen färg så skulle jag föreslå en blus eller kanske shorts/byxor? Men om du har mycket pengar så tycker jag absolut att du ska köpa den orangea, men tänk på att du inte kommer att kunna använda den lika mycket :) 

Q - vad har du för data? och är den bra och vad kostar den? skulle verkligen vilja ha svar för jag ska få/köpa en ny data snart :)
A - Jag har en Samsung Ultrabook och den kostar runt 8000kr. Jag tycker inte att den är bättre än någon annan laptop, dock är det bra att den är tunn och väldigt lätt men det är enda skillnaden. Jag fick den av skolan så tror inte jag hade köpt den själv!

Q - Hejsan, såå snygga kläder du har! Jag undrar vart du har köpt din Michael Kors väska, är nämligen ute efter en sådan har du köpt den via datorn eller butik? :) kram
A - Tack du! Jag har köpt den i butik, på NK.

Q - Hej! skullle inte du kunna låta någon av dina vänner som känner dig bäst skriva ett inlägg om hur du är som person? typ som bekännelser :D
A - Hehe jo visst kan fråga mina vänner och fixa det någon gång!

Q - hej, hur mycket kostade det att åka på språkresa till Malta och skulle du vilja göra det i sommar också? Åkte du med en kompis?
A - Tror det kostade 15.000 och sen extra fickpengar utöver det... Jag åkte med en kompis och vi bodde på hotell, alltså inte i värdfamilj. Jag skulle jättegärna vilja göra det i sommar igen, det är det roligaste jag någonsin gjort! Men jag har andra planer inför sommaren tyvärr, men du borde verkligen åka! :)



Kan du berätta om Malta hur det är och så och vad man gör där?:)

2013-01-30 // 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback