Q/A

 

Q - var har du köpt skorna och va kostar dom? 
A - Mina primeboots är köpta på Jackie och kostar 3600kr.

 

Q - kör du poledancing??
A - Yes! Bästa sporten som finns (ja det är faktiskt en sport). Prova vettja!!! :)

 

Q - var kan man köpa dom i stockholm?
A - Michael Kors väskorna kan man köpa på NK och på My Closet i Sturegallerian. Säkert på fler ställen, men jag vet inte om några andra...

 

Q - va har du för nyårslöften? :)
A - Sova minst 8 timmar per natt, plugga nästan varje dag, inte äta onyttigt på vardagar, träna minst 3 gånger i veckan, vara glad, ta vara på tiden osv. Mycket standardsaker. Men jag ska verkligen försöka att satsa på träningen, sömnen och skolan. Det får vara prio 1!

 

Q - va kosta den ?
A - Odd Molly koftan kostade 1700kr.

 

Q - Hej! Jag undrar bara hur du har råd att köpa alla kläder? Det är ju ganska mycket märkeskläder och så :) Jobbar du? Eller är du bortskämd? ;)
A - Nej jag jobbar inte och jag är inte bortskämd... Men jag köper inte kläder så jätteofta (jämfört med vad jag gjorde förut) vilket gör att jag har råd med dyrare kläder när jag väl köper. Men jag får pengar av min pappa om jag äter mat ute, så jag behöver aldrig lägga pengar på mat, men det är inte för att jag är bortskämd, det är mer för att min pappa är bortskämd och inte orkar laga mat till mej! :(((

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback