Outfit

|    Jeans - Zara    |    Blus - Vila    |    Skor - Ugg Australia    |    Klocka - Guess    |    Armband - Gina Tricot    |
 
Ihhh sparkeluggs, älskar dom! Idag framhävs de verkligen tillsammans med vita jeans. Jag myser också runt i min beigabruna OddMollykofta (som inte är med på bilderna), den är riktigt varm och gosig. Det är så fruktansvärt kallt ute och när man äntligen kommer in i skolan då är det lika kallt som ute bara för att alla ens klasskompisar vill ha fönstret öppet?!?! Åhh snark, hatar dom ibland... Sen har jag det jättekallt hemma i lägenheten för att föreningen inte vill slösa pengar på el och värme typ?!?! Det är sånt här jag hatar med vintern, inte själva snön och kylan utomhus, utan mest att allting ska bli påverkat. T.ex. så är det helt omöjligt för mej att sova utan min vetekudde eller gå runt utan tjocktröja på mej hemma för att jag fryser så mycket! Och när man ska ta sej någonstans så måste man vänta på bussar hur länge som helst, SUCK!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback