Önskeoutfit

 
Jag satte ihop en skitsnygg outfit. Jag vill verkligen köpa den vita ullkappan, men den finns bara i stora storlekar just nu :( Men om någon hittar den någonstans i XS eller S så snälla kommentera min blogg på en gång då!! Sen vill jag också ha den gråa hunkydorytröjan men det finns liknande billigare varianter på Gina Tricot så jag kanske köper en där istället. Och Longchamp väskorna är så enkelt stilrena och passar till allt! Om jag inte ska köpa en Michael Kors väska så får det nog bli en sån.
 
Primeboots (i svart) och de svarta jeansen har jag redan och tips till er. Jag älskar dom byxorna helt sjukt mycket! De är mycket bättre än Dr.Denim jeanstightsen alla hypar om + att de är billigare, finns på Nelly.com. Och Primeboots är så himla sköna, jag har dock hört jättemånga klaga på att dom ger skavsår men det gäller verkligen att du köper rätt storlek, hellre för stora än för små eftersom de är rätt hårda.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback