Onsdag

Dagens skolmat, älska matkortet!
 
Hej vänner! Tar en paus ifrån pluggandet för att uppdatera er lite. Den här dagen började med att jag kom till skolan och fick gurgla min mun med världens äckligaste saltvattenblandning, usch!!, vi skulle nämnligen kolla upp vårt DNA och det var en lång och tråkig process och den hann inte ens blir klar... Men annars har dagen gått riktigt fort, antagligen för att jag har haft rätt kul! Nu sitter jag hemma och pluggar Samhälle tills imorgon då jag har prov! Unnar även mej själv lite choklad, äter aldrig onyttiga saker på vardagar annars, jag spar mej till helgen. Men nu tycker jag att jag förtjänar det, så måste man ju tänka ibland! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback