Onsdag

|    Kofta - Odd Molly    |    Jeans - Zara    |    Blus - Vila    |    Stövlar - Hunter    |    Väska - Michael Kors    |    Sjal - H&M    |
|    Klocka - Guess    |    Armband - Gina Tricot    |

Detta myser jag runt i idag. Tänkte jag skriva innan jag kom på att mina stövlar inte är så pass mysiga. Skulle varit uggs istället, hmm... Idag går jag i skolan till tre och efter det ska jag direkt till Nacka Forum och kolla efter en present till min lillebror, han fyller nämnligen 1 år imorgon! Har även ledarutbildning ikväll ute i Nacka. Jag känner på mej att den här dagen kommer att sluta med att jag kommer hem och somnar på en gång kl 8, kommer antagligen att vara heeeelt död! Hoppas ni får en bra dag, puss! 


Hejsan, såå snygga kläder du har! Jag undrar vart du har köpt din Michael Kors väska, är nämligen ute efter en sådan har du köpt den via datorn eller butik? :) kram

2013-01-27 // 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback