New in ♡

|    Blus - Odd Molly    |    Handkrämer - The Body Shop    |
 
Fick dom här handkrämerna idag som mamma köpt på tax free när hon var utomlands, så himla gulligt. Jag älskar allt som har med krämer och The Body Shop att göra, tar på mej flera gånger om dagen! Sen fick jag hälften av den underbara Odd Molly blusen av pappa i för tidig namnsdagspresent, jag har namnsdag på torsdag (samma dag som min lillebror fyller 1 år!). Jag "förhandsbokade" blusen från country-dreams.se någon gång i höstas eftersom det är vårkollektionen, och funderade flera gånger på att avboka den. Men den var såååå högt över förväntningarna! Den är helt underbart fin och nu det finaste plagget jag äger! YEY. :) ♡


sv: Visst är den? Så fin!

2013-01-20 // 18:29:04

ja ellerhur:)

2013-01-20 // 20:02:36

Är du intresserad av att sälja din rosa Odd molly? Jag betalar bra.
Du når mig på [email protected]

2015-05-07 // 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback