Master in poledance

Omg tack för besöksrekordet igår! Blir så himla glaaaaad!
 
Hej på er! Nu ska jag snart springa till bussen för att bege mej till en ny kursstart i poledance. Nu blir jag officiellt en mästare, hihi så coolt ju?! Jag har förberett en proteinshake som jag tar med mej för att dricka efter träningen. Visste ni att poledancing är en jättebra träningsform? Man jobbar med sin egna kroppsvikt och det är verkligen skitjobbigt ibland! Sen är det kul eftersom det alltid finns nya mål att nå, t.ex. nya spins eller inverts att lära sej! Nu måste jag skynda, puss puss! 


Sjukt bra blogg sötnos! Allt bra? Kolla gärna in min blogg, har precis ränsat alla inlägg för att börja om på nytt! Kram!

2013-01-21 // 19:14:44

Sv: härligt! dem är så snygga och sköna! :)

2013-01-21 // 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback