Måndag

 
Hej på er! Kul att ni har blivit flera! Idag har jag varit i skolan, sista lektionen var idrott och jag fick en jättejobbig migrän. Så jag gick och klunkade typ en liter vatten, migrän beror ganska ofta på vätskebrist, och sen mådde jag mycket bättre. Så jag och Signe åkte in till stan och satte oss på Espresso House för att plugga. Vi sitter fortfarande kvar, vad duktiga vi är hihi! Ikväll har jag poledanceträning och det är avslutning för den här kursen, så Signe ska följa med och kolla på. Nästa vecka börjar en ny kurs och då kommer jag officiellt att vara en mästare, för kursen heter Master!!!


hej jag undrar går du i tvåan? för de står 2c på matteboken :p

2013-01-14 // 21:51:02

Gud vad mysigt!!

Vilken färg har du på dina sparkeluggs???:)

2013-01-15 // 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback