Kvällen

Jag just nu och min efterätt tidigare ikväll
 
Nu sitter jag i sängen med nyrakade insmörjda ben! Jag har även släkt alla lampor i mitt rum och tänt ljus, jag räknade och just nu har jag 16st ljus tända. Jag behöver lixom inga lampor haha? Åt även världens godaste efterätt ikväll, busenkel att göra men endå bland det godaste man kan äta. Det var blåbär, hallon, banan och vaniljkvarg! Man måste ju passa på när brorisen fyller år. Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan sova snart, 8 timmar vare ja. Förresten vet ni? Imorgon är det freeeeedaaaag!!!!       


Sv; Åh tack söto :D Din blogg är jättefin också!! Hit kommer jag kika in ofta :)

2013-01-24 // 22:24:24

Tack så mycket! Fin blogg förrästen :)

2013-01-25 // 07:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback