Justin Bieber!!!!!

 
Nu är allt helt klart. Jag ska gå på Justin Biebers concer!! Min bästavän och hennes lillasyster kommer upp till Stockholm så ska vi gå tillsammans, gud vad jag längtar! Vi har inte alls bra platser, vi ska sitta på läktaren, men endå! Jag är så lycklig att vi ens har biljetter! Och det är superbra för vi fick dem till orginalpris för vi köpte av min kompis lillasyrras pappas dotters kompis eller något sånt blabla. Så vi behövde inte betala flera tusen för dem, prima! Nu ska jag sätta på massa låtar av honom och drömma lite, hihi. I hemlighet är jag ett sånt där jättetöntigt och förälskat fan... Haha nu vet ni det! ♡


Ohh jag ska också dit:D lyssnar dock inte på hans musik, men han är så go så jag vill inte missa honom live ;D

Svar: Jaaa man måste ju passa på! Det är ju fucking JUSTIN BIEBER! :D
Erica Ingerstad

2013-02-04 // 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback