Godnatt

Ser ni den lila väggen på bilderna? Den ska förmodligen bort nu i helgen är nästa! Can't wait!
 
Nu ska jag gosa ner mej i sängen och äta lite vindruver, mys! Jag stannar nog hemma imorgon också, känner mej verkligen ostabil när jag står upp eller går runt, jättejobbigt. Men nu får jag verkligen tid att vila ut, har hela tiden så hetsigt schema annars. Så kan ju säga att det endå är rätt skönt att vara sjuk, förutom att jag mår illa och somnar små stunder under hela dagarna. Nu säger jag i alla fall godnatt, det blir ingen mer uppdatering ikväll. Godnatt vänner, tack för att ni har blivit så måååånga hihi!


hej, hur mycket kostade det att åka på språkresa till Malta och skulle du vilja göra det i sommar också? Åkte du med en kompis?

2013-01-29 // 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback