Gant | Guess | Hunter

|    Cardigan - Gant    |    Blus - Saint Tropez    |    Klocka - Guess    |    Byxor - Zara    |    Stövlar - Hunter    |

Känns så jävla mongo att skriva att stövlarna är Hunters för det är ju sjukt uppenbart haha menmen. Jag har varit i stan med Vendela idag. Jag köpte inget speciellt, typ läppbalsam och örhängen bara. Jag kollade på Michael Kors väskan men varken brun eller vit fanns inne (såklart). Men den fanns i rosa och det var ett tag där som jag blev riktigt förälskad och var nära på att göra ett impulsköp, hmm... Men det var bra att jag inte gjorde det. Jag hade kännt mej alldeles för rosa och typ wannabe barbie. Jag får leta vidare efter den bruna eller vita. Hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll, jag ska röra mej mot min killkompis Henning nu för att kolla filmer, käka popcorn och vara en deg. PUSS♡


Fyfan va snygg erre!

2013-01-06 // 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback