Freeeeeedag!

|    Blus - Odd Molly    |    Jeans - Bikbok    |    Skor - Primeboots    |    Klocka - Guess    |    Armband - Thomas Sabo    |
 
Hej vänner! Äntligen fredag! Jag tycker att veckan har gått riktigt fort så det är jätteskönt. Nu är jag i skolan och ska dra hem, har precis slutat. Vid 5 har jag och Isabelle en tid med en personlig tränare på gymmet. Ska bli sjukt kul, jag hoppas jag lär mej något nytt. Sen har jag inga mer planer för helgen, vi får helt enkelt se vad som händer! P U S S ♡


Sv; Ja, visst gör dem! :D
Dethär var första gången jag använde dem men är helt in love, haha! :) Vilken är din favorit?
Kram

2013-01-25 // 16:11:13

Hej! vilken modell har du på dina jeans? Tacksam för svar! hittar inte dom på bikboks hemsida :( älskar dig blogg! kram

2013-01-30 // 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback