Frågor och svar

 

Q - hej jag undrar går du i tvåan? för de står 2c på matteboken :p
A - Nej jag går i ettan. Men det är termin 2 så därför har jag ny mattebok, vi jobbar klart en mattebok på en hel termin, stressigt tempo!

 

Q - asså åhhh jag älskar din blogg! 
Du har sjukt snygga kläder osv så kan du inte göra mer dagens outfit, mode collage osv 
A - Åh tack!! Jo det kan jag försöka ordna :)

Q - kan inte du visa hur du sminkar dig? Kanske video?;D annars vilket smink osv:D
A - Nej sminkvideo känns inte så aktuellt haha, kanske i framtiden. Men jag kan självklart fixa ett inlägg där jag visar mitt smink :)
 

Q - Åh så fin! Färgar du ditt hår? Hur isf? :D
A - För ett år sen var jag ljusbrunett, mörkblond, råttfärgat hår osv kan man kanske säga, sen använde jag John Friedas schampoo och balsam Go Blonder som blekte mitt hår när jag tvättade håret. Använde det i ca tre månader och resultatet blev lite gulaktikt så då använde jag ett silverschampoo från Matrix några tvättar. Sen kom sommaren och mitt hår blektes av solen. Och i december hade jag en stor utväxt så då gick jag till frisören och slingade hela håret!

Q - hej Erica! vad får du mest komplimanger för med ditt utseende och din personlighet? du är jättesöt!
A - Tack!! Jag får nog mest komplimanger för mina ögon eftersom de är bruna (medans jag är blond) och att mina ögonfransar är långa... Dock blir mina ögon inte snygga på bild då jag typ skelar på alla foton på mej, som ni ser haha! Min personlighet får jag inte komplimanger för, jag är inte tillräckligt snäll :3

Nej men faktiskt, har ni tänkt på att folk inte ger komplimanger för personligheter? Jag har aldrig ens tänkt på det förräns nu för jag fick tänka jättelänge för att komma på någon komplimang jag fått för min personlighet och det slutade med att jag inte kom på något. Vissa av mina vänner har väl sagt någon gån "gahh du är så rolig" när man fått dem att skratta. Men jag tror faktiskt inte att någon seriöst har gett mej en komplimang för min personlighet, och jag brukar inte heller göra det till folk. Människor snackar så jävla mycket skit om varandra, ha-ha dagens samhälle... Vad är det för värld vi lever i? xD



Soho! Allt bra med dig idag då? :)
Kram

2013-01-16 // 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback