Drömväskan

Michael Kors 2679:-
 
Shiett!! Kolla vad jag köpte idag på lunchrasten!! Jag är helt sjukt lycklig just nu och får nya glädjerus varje gång jag kollar på den! Jag och Tina var på NK bara spontant för att hon ville köpa en Barbour jacka, så då tänkte vi bara kolla lite på väskorna och så fanns den inne! Så jag köpte den på en gång och ville sen skynda ut från NK bara för att kunna skrika av glädje haha. Nu är jag hemma och ska chilla ett tag innan jag ska träffa mina brudar ikväll, ska kolla lite Gossip Girl och göra en läxa i engelska. P U S S ♡


Åh den är så fin!!!

Svar: JAG VET!!!
Erica Ingerstad

2013-01-18 // 22:56:19

Vad smaskigt!

2013-01-20 // 12:11:18

Oj kommenterade fel inlägg!:)

2013-01-20 // 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback