Did you know...?

 
 Ni vet när alla 2-säten är upptagna på bussen och man måste sätta sej bredvid någon? Då blir jag alltid så sjukt irriterad när någon sätter sej bredvid mej. Men om det är flera personer som väljer att sätta sej bredvid andra de inte känner istället för mej, så känner jag mej lite sårad :(
 
 Jag ska åka till Åre på sportlovet!
 
 Min magsäck är typ liten. Jag kan inte äta stora portioner så jag äter små portioner oftare istället.
 
 Jag är en sån person som är snyggare i verkligheten än vad jag blir på bild.
 
 Jag bäddar min säng varje dag med överkast och massa prydnadskuddar. Om jag inte gör det så blir hela dagen jättedålig. Jag har fobi för att sitta eller låta andra sitta i min säng med byxor som man haft ute, typ suttit på en smutsig nerspydd tunnelbanestol med (Gud vet vad som har hänt med dom där stolarna). Så äckligt!! Därför bäddar jag alltid.
 
 Min högsta dröm just nu är att få vara utbytesstudent i USA eller Australien i ett år. Det kommer dock alrig att hända... </3
 
 Den jag älskar mest av allt i hela världen är min pappa, ingen kommer nånsin att kunna mäta sej med honom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback