Dagens

|    Jeans - Hollister    |    Tröja - Bondelid    |    Klocka - Guess    |
 
Förlåt för dålig uppdatering, har inte gjort någonting idag och skulle kunnat fixa massa intressanta inlägg till er om det inte var så att jag har mått skit och sovit från klockan fyra tills nu. Jag har jätteont i huvudet och är illamående på samma gång. Jag känner mej jätteyr och hoppas verkligen inte min bror har smittat mej med magsjuka. Jag har i alla fall gått till min pappa nu så nu kan jag inte bli smittad längre, dock finns det ju en risk att jag redan är...! Nu ska jag gå och lägga och fortsätta sova, hoppas min huvudvärk har gått över tills imorgon. Godnatt sötisar och TACK för höjd statistik idag, som alltid på söndagar! L o v e 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback