Dagens jag

|    Tröja - Odd Molly    |    Jeans - Zara    |    Stövlar - Hunter    |    Klocka - Guess    |
 
Hej! Idag började jag skolan igen, det kändes precis som vanligt. Dagen gick fort som fan och nu är det redan kväll. Tycker det är läskigt när dagarna springer iväg så fort från mej, men samtidigt rätt skönt när jag ändå inte gör något speciellt. Idag åt jag världens godaste skollunch i Söderhallarna och efter skolan åkte jag direkt till kyrkan för att umgås med vänner och hjälpa till på en högmässa typ. Hoppas er dag varit bra!


hur gick pilatespasset?

Svar: Mycket bra. Det var ett "mysigt" träningspass men endå rätt jobbigt ibland. Så det var en intressant blandning som jag kan kalla avslappnande, men att man samtidigt kan känna att man har gjort en bra träning efteråt.
Erica Ingerstad

2013-01-09 // 21:46:04

Snyggis!

2013-01-09 // 22:00:27

Gud vad snygg klocka!

2013-01-12 // 03:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback