Dagens jag

Jeans - Zara    |    Peplumlinne - Topshop    |    Kofta - Only   |    Klocka - Guess    |    Armband - Gina Tricot    |    Skor - Primeboots
 
Ni ser på mina kläder att jag längtar till våren eller hur? Eh skitsamma jag tänker inte gå runt i mörka kläder bara för att det är en mörk årstid. Fast egentligen är den rätt ljus, tack vare snön! I love snöööö ♡ Nu sitter jag på spanskalektion och när den är slut har jag en två timmars lång lunchrast och sen bara en lektion till sen slutar jag. Hoppas ni får en bra onsdag! Tack för besöksrekord btw, tack tack.


hej Erica! vad får du mest komplimanger för med ditt utseende och din personlighet? du är jättesöt!

2013-01-16 // 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback