Dagens jag

|    Jeans - Hollister    |    Kofta - Joy    |    Tröja (under) - Odd Molly    |    Skärp - H&M    |    Armband - Thomas Sabo    |

Såhär såg jag ut idag. Hade också min MK väska, sparkeluggs och min dunjacka. Så varmt och skönt.Tyvärr så glömde jag mössa när jag åkte till skolan idag så jag frös ju öronen av mej! Heeelt hemskt! Annars har dagen spenderats i skolan och sedan hemma. Min lillebror fyller 1 år idag så vi har firat honom lite. Han fick en liten brandbil av mej som kunde göra lite olika ljud och han blev överlycklig! Han är så himla gullig, kryper runt överallt men kan inte gå än. Perfekt ju, nu får han stanna i växten och utvecklingen tycker jag!


Mysigt du ser ut att ha det! :D

2013-01-25 // 16:16:43

Går du runt i odd molly kopior?

2013-08-28 // 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback