Dagen i lite bilder

Jag, Signe och Ida ida på lunchrasten och min goda juice/saft jag drack idag
 
Hej vänner! Idag åt jag lunch med Ida, Jennifer och Signe. Det här kommer nog bli min nya onsdagstradition! Vi åt på pizza hut och jaaa det var jävligt gott! Ibland får man vara onyttig. Mest för att jag var duktig igår och åt en äcklig sallad som bara smakade blad/gräs, det vill säga kaninmat... Nu ska jag in till stan eller Nacka för att köpa present till min lillebror, hihi mysigt! PUSS!


jag ska köpa en Michael Kors väska nu denna vecka och jag har en hemsk beslutsångest! Det står mellan en vit eller en orange! tänkte att det oranga kunde bryta av lite snyggt till våren/sommaren men samtidigt kanske man tröttnar på det! Eftersom vitt passar till allt så kanske den är bäst att köpa,men åh vad svårt! du som har sån koll och stil,vad skulle du gjort? :)♥

2013-01-24 // 03:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback