Bootcut jeans

|    Jeans - Hollister    |    Linne - Mango    |    Kofta - Rosebud (Joy)    |    Skor - Uggs Australia    |    Klocka - Guess    |
 
Åh jag bara älskar dessa jeans! Förutom att jag alltid råkar visa mina trosor när jag sitter ner pga av den låga midjan..ehhh. Förresten så början alla mina jeans bli jättestora i midjan, antar att jag gått ner lite i vikt? Jag får väl ta och väga mej och kolla upp saken. Jag väger mej aldrig längre, vilket är skönt. Förut var jag verkligen besatt av min vikt och vägde mej flera gånger om dagen och var jättelessen om jag bara gått upp typ 0.2kg... :( Tur att jag kommit över det nu!


Åh så fin! Färgar du ditt hår? Hur isf? :D

2013-01-11 // 07:42:06

men OMG är det där sparkeling uggs??!!! jag kommer döda dig seriööööst! ¨

oj vad läskig jag är men de är såååå finaaaaaa

2013-01-14 // 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback