Bekännelser

 
♡ Jag tycker att folk som använder skinnjacka eller converse ute nu i -10c är seriöst helt dumma i huvudet. Ursäkta mej, men jag förstår verkligen inte hur ni kan göra så mot eran kropp?
 
♡ Mitt hår är bara slitet på ena sidan, min högra. Det är antagligen pga. att jag alltid har min väska där!
 
♡ Jag tycker att axelremsväskor (ni vet såna som man har på ena axel och som hänger ner till höften) är otroligt fula. Visst, jag använde själv en sån för lite mer än ett år sen men just nu tycker jag att de är fula.
 
♡ Jag typ missbrukar appen Snapchat. Lägg till mej om ni vill, jag heter ericai där!
 
♡ Jag hatar när folk leker blonda, blåsta, korkade osv. Det är ju sååååå pinsamt herregud!
 
 
Det blev lite mycket dissar nu, men så får det vara. Nu vet ni lite mer om mej och mina åsikter!


Alltid roligt att läsa nån annans raka åsikter :) Förut skrev jag ut mina åsikter ganska ofta på bloggen, men jag har lugnat ner mig lite med det nu eftersom det blev sånt ramaskri, haha :D

2013-01-25 // 13:57:11

Den första är så jävla rätt! Hur kan dom haha?

2013-01-25 // 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback