Varm av kärlek eller av feber?

 
Hello lovebirds! 
Imorse när jag vaknade kände jag att jag inte mådde så bra, men jag tog mej till skolan i alla fall och kämpade mej genom dagen. Jag hade sjukt kul! Det kändes lite som att gå i lågstadiet igen med alla kärleksbrev vi skickade haha! Min vän skickade ett anonymt kärleksbrev till en kille och skrev sitt telefonnummer! Sen skickade jag ett kärleksbrev från Signe till en kille utan att hon visste om det, och skrev hennes telefonnummer haha! Jag är så eeeeevil! ♡
 
När jag kom hem efter skolan så väntade ett paket hängandes på min ytterdörr, det var min mamma som lämnat det här hos pappa! Det jag fick var en skål med choklad och typ ett förlåt-kort. Jag hade också fått ett brev av farmor som postade pengar, så gullig hon är! :) 
 
Resten av eftermiddagen kvällen har spenderats med thé, film och feber. Jag mår verkligen inte alls bra men måste plugga! Jag har så himla mycket att göra tills imorgon. Ska även på en fet lokalfest imorgon som jag sett fram emot, jag hoppas verkligen jag mår bättre snart! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback