Sovmorgon / Ledig

Naturell yoghurt med banan, hallon, kiwi, valnötter, mandlar och jordnötssmör + caramellatte!
 
Godmorgon på er! Idag är jag egentligen ledig men jag ska åka till skolan för att övninglabba i kemi, gud vad kul att ägna dagen åt det, suck!! Efter skolan ska jag gymma med Nippan. Ibland får man erbjudanden från Sats att ge bort gratis provträningar till sina vänner, för två veckor sen fick jag och Isabelle en gratis pt-tid och på torsdag kommer jag att få en present/överraskning av Sats för att jag kört deras träningsutmaning att träna minst två gånger i veckan i tre månader. Kommer säkert att vara en vattenflaska eller en proteinbar eller någon annan skitsak men endå, jag älskar Sats haha! Nu ska jag åka och möta upp Nippan för en lunch innan skolan, tror det blir någon god sallad eller macka, kanske sushi? Jag älskar mitt matkort! :D ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback