Snökaos ute | mys inne

Min katt och mitt mellis idag
 
Jag och Zira (min katt) låser in oss och gömmer oss från snön. De flesta hatar säkert vädret just nu, men jag gillar det. Det ger mej en anledning till att just vara osocial med massa mat och Gossip Girl i min säng haha! Idag har jag varit i skolan, hade kemiprov som gick åt helvete och direkt efter det skärde jag mej på ett papper så det började blöda massor... Men annars har dagen varit rätt bra, hade en två timmars lång lunchrast så jag och Signe passade på att kolla i lite affärer. Jag slog till på en chokladfondüegrill, var tvungen när jag endå hittade en! Jag slutade skolan vid tre och då åkte jag hem direkt. Min buss åkte inte samma väg som den brukar pga. snökaoset så jag var tvungen att gå en station i snökaoset för att komma hem, suck! Sen dess har jag myst en massa med min kisse, provat chokladfondüegrillen, ätit frukt, druckit latte och kollat GG. Ska plugga matte när far kommer hem, så han kan hjälpa mej.
Hoppas ni haft en bra dag! ♡


Vart köpte du chokladfondüegrillen och vad kostade den? :)

2013-02-06 // 18:10:56

Vart köpte du chokladfondüegrillen och vad kostade den? :)

Svar: Köpte den på Cervera för 200kr :)
Erica Ingerstad

2013-02-06 // 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback