Otursdag

Haters gonna hate för att jag tar kort på min rumpa. #orre
 
Åh vad arg jag bliiiiir! Denna dag började med att jag försov mej 40min och blev sen till skolan. Första lektionen skulle jag och Carre göra squats på skoj och då spricker mina byxor! (bild1) Typ jättemycket?!?! Så jag drar ner mitt linne över rumpan och går runt som jag gjorde i 7an haha... (bild2) På lunchrasten åkte jag hem och fick äta själv, snyft, för att byta byxor. När jag bytt byxor åker jag tillbaks till skolan till min sista lektion och när jag åker hem igen efteråt då är det typ hål i taket på bussen, så att det kom ner massa vatten på mina andra byxor?! Och det vattnet var inte mindre än BLÅTT/GRÅTT! (man ser färgen lite på mitt finger, bild3) Jag blev jätteäcklad asså usch! Sånt här kan faktiskt förstöra en dag... Att mina byxor sprack var endå lite kul men lite synd att dom är trasiga nu ju haha :( Jaja dagen kommer bli bättre, ikväll ska jag på middag och förkrök hos en kompis och sen ska vi vidare på fest! Så taggad! 


haha alltså man känner sig så jävla fet och onyttig när man ser dina perfekta måltider:PPP men med inspiration får man motivation I guess!

2013-02-13 // 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback