Mitt rum för tillfället

 
Jag håller ju som sagt på att göra om lite i mitt rum. Det var tänkt att jag skulle måla det förra helgen, men jag har såååå mycket i skolan så kommer inte hinna göra det förän någon dag på sportlovet förhoppningsvis. Jag ska åka till Åre då också så vi får se. Men just nu är det verkligen kaotiskt. Det sitter lixom en spegel BAKOM tv'n haha?? Så jävla fult! Men det är sån här kaos bara för att jag hade en annan möblering innan. Men jag tycker att rummet ser mycket mysigare ut med sängen i mitten så därför möblerade jag om! Dock är mitt rum egentligen lite för litet för att ha sängen så men men...  
 
Det som ska göras är:
1. Ta ner hyllorna och speglarna (och inte sätta upp dom sen när det är ommålat). 2. Måla alla väggarna vita. 3. Köpa nya gardiner, nytt överkast och en ny spegel. 4. Hitta en bra/fin lösning att ha tv'n och högtalarna på. 5. Tapetsera en fondvägg någon gång i framtiden! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback