Lokalfest

Bild 1 - Tove och jag. Bild 2 - Mikki.  
 
Hej på er vänner! Igår var jag på en lokalfest i midsommarkransen, fyfan vad kul jag hade! Vid 7-tiden åkte jag och Signe hem till hennes klasskompis Sara på middag och förkrök. Någon gång efter 10 så kom två stycken taxibilar och hämtade upp oss och körde oss till festen. Väl där dansade vi massor och hade bara sjukt kul! Jättemånga i min skola var där också så det var grymt. Dock så blev det lite kaos med garderoben, några hittade inte sina jackor och Signe (som har en vit jacka) fick skoavtryck på den pga. att den låg på golvet och folk klev på den? Haha! Signe och David sov hos mej sen och vi var hemma vid tre ungefär. Shit vilken asgrym kväääääll!!!!!!!!!!!! ♡ ♡ ♡
 
Idag vaknade vi vid 11 och jag mådde jättebra, hoppade omkring i lägenheten, städade lite och gjorde en god frukost osv. Men nu har jag världens hemskaste huvudvärk! Hur kunde den komma såhär sent? Jaja, jag mår ju som jag förtjänar haha. Resten av helgen ska jag spendera tillsammans med min mattebok, har matteprov på måndag och på torsdag nästa vecka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback