I min väska

Fick en kommentar om att jag skulle visa vad jag har i min väska, so here we go:
 
1. En scarf jag använder för att lägga över allt i väskan, annars ser man rakt ner i den och allting som finns där.
2. En liten neccesär, aka Miss Piggy haha! I den har jag bl.a. hårnålar, nagelfil, genomskinligt nagellack, nagelolja, ipren, tofsar, tamponger, örhängen, handkräm och klubbor för akuta blodsockerfall!
3. Kam, används flera gånger om dagen.
4. Pennor i olika färger så jag blir glad när jag använder dem hihi.
5. Tuggummi i en söt burk "The best kisser in the world".
6. Lepsyl. Finns att köpa på In&Finn, 2st för 10kr. Det är seriöst det bästa lepsylet jag haft!
7. Plånkan. Där har jag bl.a. bankkort, matkort, bibliotekskort till skolans bibliotek och pengar.
8. Victoria's Secret Mango Temptation. Används flera gånger om dagen.
9. Almenacka. Hade helt ärligt inte kunna klara av skolan utan den.
10. Hörlurarna är alltid med!


Vad smart med scarfen! :)
Funderar också på att köpa en sådan väska men väljer mellan den modellen och en tote Hamilton...

Svar: Ja men scarfen är verkligen behövlig om du fattar haha! :) Svårt val! men om du inte vill vara lika mycket mainstream så borde du köpa tote hamilton! :)
Erica Ingerstad

2013-02-04 // 16:11:32

var kan man köpa den väskan,vad kosar den?:)

2013-02-05 // 08:59:02

Vart har du köpt den där väskan och hur mycket kosta den.? Jag vill ha den den är så snygg.

2013-02-05 // 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback