Helgen

Ser ni så mycket gott jag ätit den här helgen!?
 
Godmorgon på er!  Jag tänkte berätta lite snabbt om min helg innan jag går och gör frukost. Jag är väldigt upptagen på helger så har inte tid att blogga, tyvärr... I fredags åkte jag, Tina, Emma A och Nippan till stan direkt efter skolan och fikade (bild 1). Vi köpte även present till Emma C som fyllt år. På kvällen åkte vi hem till henne på middag för att fira hennes födelsedag. Hon hade bakat jättesöta små cupcakes som var helt sjukt goda faktiskt! (bild 2&3). Var hemma vid 1 på natten (därför ingen bloggning). Igår var jag i stan och shoppade med Nathalie, jag köpte en blus men ska nog tyvärr lämna tillbaks den. Sen mötte vi upp Vendela och Emma B och såg Ego på bio. Den var inte alls så bra som alla säger? Jag tyckte den var rätt dålig och konstig och näää, dålig helt enkelt! Efter det mötte jag upp Tina, Jessica och Emma A och så köpte jag lite grejer på Ikea och sen åt vi middag i Heron City. Sen köpte vi frukt och vit choklad och åkte hem till Jessica och myste hela kvällen (bild 2). Var hemma vid halv 2 på nattenoch därför ingen bloggning då heller. Men idag ska jag bara vara hemma hela dagen och plugga, så ska försöka uppdatera er! Puss ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback