Dagens

|    Pälsväst (fake ofc!) - Vila    |    Skinnjacka (också fake) - Vero Moda    |    Jeans - Club L    |    Väska - Michael Kors    |
 
Hej på er! Idag mådde jag skit när jag vaknade, även fast jag hade sovmorgon. Jag kämpade mej upp och åkte till skolan där jag ägnade hela dagen åt att plugga biologi, våra tisdagar är inte schemalagda, vi har de lektioner våra lärare bokar in så det är olika varje vecka. Så idag var det biologi hela dagen och vid halv 4 var det prov i biologi. Vi ska inte prata om hur det gick haha fy! Jag var hemma vid halv 6 och då chillade jag lite och sen åt jag middag. Nu ska jag sätta igång med lite plugg igen, har kemiprov imorgon. Puss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback