Bekännelser

Jag i somras, det är endå ganska stor skillnad på hur jag ser ut eller hur?
 
Jag älskar lukten av nagellack och källare. Det finns inget annat som luktar bättre.
 
Jag älskar förutsägbara filmer eller tvserier där man vet att det kommer att sluta bra. Därför föredrar jag att kolla om gamla filmer för då är jag säker på att dom är bra! :) Men självklart är det kul att se något nytt ibland.
 
Jag har tagit navelpiercing 4 gånger! Den har stötts ut 3 gånger... Jag har min 4'de i nu och den tog jag i somras när jag var på Malta utan att mina föräldrar visste, haha oupsiii. Men det är den som stannat kvar med mej längst så jag är skitglad!
 
Jag tycker om att åka buss. Det är så varmt och mysigt och avkopplande på något sett haha. Dock så hatar jag att åka tunnelbana, jag brukar bli illamående och få ont i huvudet då av någon konstig anledning.
 
Jag hatar facebook. Jag är typ bara inne en gång i veckan och tycker det är skittråkigt. Är också i stort behov av att rensa bort massa vänner, jag är vän med så mycket sjukt jobbiga och onödiga folk - suck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback