Bekännelser

 
♡ Jag hatar att plinga på stoppknapparna i bussen (grov bacillskräck). Jag väntar alltid till i sista sekund innan jag plingar, och hoppas på att någon annan också ska av vid den stationen och ska plinga istället...
 
♡ Min katt är ett mongo. Hon gillar att bita mina vänner i tårna när de sover, eller att trampa i min mat utan att jag ser när den står på diskbänken! Så jobbig! Men jag älskar henne endå, min moshi<3
 
♡ Jag har för smala ben och för breda höfter. Jag syr in nästan alla par jeans jag köper.
 
♡ Jag är jätterädd för att sola solarium. Jag tror jag kommer att få cancer... Så när jag väl solar vilket nästan är aldrig, så solar jag bara i 12 min. Vilket endå slutar med att jag bränner mej typ, haha.
 
♡ Jag tycker jag är ganska söt på bilderna ovan, hihi :)
 
♡ Jag är otroligt envis. Jag ger inte upp föränn jag får som jag vill! Det måste vara jättejobbigt att vara vän med mej? 


blogga dååå

2013-02-27 // 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback