Still waiting for the snow to fall

Min julaftonsoutfit, klänning från H&M
 
God Jul! Ni är världens bästa läsare som fortsätter att kolla min blogg fast än jag inte har skrivit på alldeles för länge! Men nu är det jullov och jag har fullt av tid.Så otroligt skönt!! 
 
Igår var det julafton och då åkte jag och pappa till farmor&farfar och kollade på Kalle Anka, åt julmat, öppnade julklappar och hade det mysigt. Vi var hemma vid ca 20.00 på kvällen och då träffade jag Vendela och vid 23.00 åkte jag upp till torget för att kolla på Signes julspel och när det var slut snodde jag hem henne till mig. Då bytte vi våra julklappar och sen sov hon över. Imorse kollade vi på en julfilm och åt lussebullar!
 
Jag har även firat jul med min mammas familj några dagar tidigare och ska åka till mormor i helgen, men det känns som att julen endå är slut nu så nu ser jag fram emot mellandagsrean, nyårsafton, att Irma kommer hit imorgon och även en annan sak som jag kan avslöja i ett specifikt inlägg...!!


teell us....:DDD

2013-12-25 // 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback