Skolan tar över mitt liv

Jag för nästan ett år sen. Janurari 2013
 
Heeeeej på er! Jag har bloggat dåligt för att först så var min datasladd borta och sen har jag bara haft otroligt mycket att plugga och när jag inte har pluggat så har jag passat på att umgås med vänner. Jag har bland annat firat ännu en kompis som fyllt år, känns som att jag gör det varje helg nu för tiden haha!
 
Nu är vi inne på näst sista veckan innan jullovet. Jag har galet mycket saker kvar i skolan, orkar inte ens ta upp allt... Idag hade jag sista matteprovet i matte 3c!! Woho! Men imorgon har jag fysikprov så jag har aldrig tid att vila... Ska börja plugga till det snart. Bloggningen kommer bli bättre, I promise!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback