Sista dagen på 2013

|    Linne - Vero Moda    |    Kjol - BikBok    |    Halsband - Ur&Penn    |
 
Hej på er! Imorse kom Signe hit och så kollade vi på filmen New Years Eve och målade våra naglar, jättemysigt. Nu har Signe gått hem och jag har precis fixat klart mig och ska nu dra hem till Vendela för att förbereda en trerättersmiddag! Senare vid kl 6 kommer de flesta av mina närmsta vänner dit och äter och efter middagen drar vi vidare till en fest på medborgarplatsen och dansar in 12-slaget med massa vänner! Jag är så jävla glad och exalterad på hela den här kvällen! Igår var Olivia och Laura här och vi gjorde två vegetariska matpajer och en linsröra som lite förberedelser så det inte är så mycket att fixa hos Vendela nu. Men nu måste jag börja åka!
 
Hoppas ni får en lika rolig nyårsafton som jag kommer ha! Gott nytt år!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback