Mitt 2013

Blev du kär i år?
Ja i somras..

Vilka är dina bästa minnen?
Mina 3 veckor i Grekland med Signe helt klart! Där upplevde jag mer än vad jag gjort på hela året nästan. Blev kär. Lärde känna folk från olika länder i hela Europa. Solade, badade, festade, provade på saker vi aldrig gjort förut, gosade med massa djur. osvosvosvosv!!!!!

 

Något du ångrar?
Att jag inte åkte till Emmaboda. Fast endå inte för jag åkte till Göteborg med Signe istället och hade det jättekul där med massa vänner!

Har du blivit sårad detta år?
Ja av vänner och familj.

Har du sårat någon?
Ja det har jag men aldrig med flit.

Bästa perioden?
Hela sommarlovet men även början av hösten var bra perioder.

Sämsta perioden?
Nu i november och december har jag mått ganska dåligt.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jobbade! Fick ett sommarjobb och har aldrig någonsin jobbat förut haha. Fick mycket bra erfarenhet av att ställa disk i diskmaskinen måste jag säga.

Höll du några av dina nyårslöften? 
Ja faktiskt! Jag har alltid nyårslöfte att bli vigare, och jag lyckades redan i februari komma ner i spagat åt båda hållen. 

Vilka länder besökte du?
Grekland och Tyskland. 


Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Mer fritid. Känns som att min enda lediga tid var på sommarlovet och att annars gick mitt liv för mycket ut på att plugga... =(

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
25e juni då jag och Signe åkte till Grekland och den 27e oktober då jag åkte till Tyskland typ! 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
I början av sommarn hade jag världens jobbigaste förkylning i mer än en månad och fick dricka stark morfinhostmedicin som jag blev yr av, och i höstas skadade jag mitt knä och fick halta i ungefär en månad. =(

Bästa köpet/köpen?
Mina resor! Annars mina jeans från Brandy Melville som jag köpte nyligen eller möjligtvis min Michael Kors väska, men har tröttnat på den lite nu bara.

 

Vad spenderade du mest pengar på
Mat, sorgligt men sant. Annars kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Allt. Min lillebror gör mig lycklig bara av att andas och mina fina vänner och min underbara sommar. Hela året har varit grymt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Rolling Stone t-shirt, Born again - Balleric Soul, I come to you, Summertime of our lives, Lucky Ones, Official fuck song, Music is life. Och sjukt många fler, ett år är ju långt haha!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så otroligt mycket gladare. Skulle nog kunna säga att jag var lycklig för första gången under en längre period. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, pluggat, sovit. Fast nää, önskar jag hade gjort mindre av det där och levt mer kanske!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting. Alltså jag menar när man försöker plugga men det slutar med att man sitter och stirrar in i en vägg hur länge som helst. Önskar att jag hade varit mindre ineffektiv.

Favorit tvserie?
Gossip girl, Game of thrones, Pretty little liars och Breaking bad är tvserier jag har kollat på i år.

Bästa boken du läste i år? 
Läste bara två böcker i år och den bästa var 50 nyanser av honom.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag hade en mysig brunch ute i solen på vår lilla tomt med massa muffins och frukt med mina vänner.

 

Vad fick dig att må bra? 
Solen. Signe, Vendela, min lillebror, mina nya kompisar i klassen!

Vem saknade du?
Väldigt många. Den tyska killen jag träffade i somras och vänner jag glidit isär lite med.

De bästa nya människorna du träffade?
Hanna som började i min klass nu till 2an och som nu är en nära vän till mig!

Planer för 2014?
SPENDERA FEM MÅNADER I SPANIEN! Fylla 18, kanske åka på festival i sommar, förhoppningsvis resa i sommar också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback