En termin i Spanien

 
Som ni redan vet så har jag funderat över att åka ett år som utbytesstudent till USA. Men jag har tvivlat och tvekat så mycket att jag förstått att det nog inte riktigt är vad jag vill. Jag vill inte behöva gå om eftersom jag vill kunna ta studenten samtidigt som mina vänner, därför har jag nu bestämt mig för att gå en termin på svenska skolan i Madrid! Jag kommer åka redan i januari och kommer hem i juni. Jag kommer att bo hos en spansktalande värdfamiljen i stadsdelen San Sebastian. Allt det här känns otroligt overkligt just nu och jag kan inte få in i min hjärna att jag bara har ca 2-3 veckor kvar i Sverige (datumet jag åker är inte besämt än).
 
Jag hoppas ni följer min resa här på bloggen!


Då kommer du gå med ett gäng 96or från lund :) Polhemskolan i lund har en natur och samhällslinje som erbjuder att man får åka till madrid, paris eller london i 2an :) ha så kul! Har kompisar som gjorde den resan för 2 år sedan. Bästa tiden i deras liv :)

2013-12-29 // 12:42:54

Hej så kul för dig med en termin i Spanien, jag har länge haft drömmen om att resa en termin till Spanien eller Usa! Jag skulle gärna vilja ha råd och tips om hur du åker, om du åker med något företag eller privat? Om du åker till Spanien privat hur har du isåna fall gjort då, har du ringt och pratat med skolan? Och om du åker med ett företag vilket företag då? Jag skulle vara jätte tacksam för ett svar!! Älskar din blogg btw och följer gärna med din resa till Spanien! ;)

2014-01-04 // 12:17:55

Hej så kul för dig med en termin i Spanien, jag har länge haft drömmen om att resa en termin till Spanien eller Usa! Jag skulle gärna vilja ha råd och tips om hur du åker, om du åker med något företag eller privat? Om du åker till Spanien privat hur har du isåna fall gjort då, har du ringt och pratat med skolan? Och om du åker med ett företag vilket företag då? Jag skulle vara jätte tacksam för ett svar!! Älskar din blogg btw och följer gärna med din resa till Spanien! ;)

2014-01-04 // 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback